Czy musisz zwrócić pieniądze, jeśli pacjent odwoła teleporadę

Zuzanna  Świerc

Autor: Zuzanna Świerc

Dodano: 29 lipca 2022

Czy w przypadku wykupienia przez pacjenta wideokonsultacji i jego późniejszej rezygnacji z wizyty istnieje możliwość odmowy zwrotu należności, jeśli odstąpienie od umowy nastąpi przykładowo na mniej niż 24 godziny od wybranego terminu wizyty zdalnej?  

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do subskrybentów newslettera "E-zdrowie w praktyce"


Sprawdź ofertę
Zyskujesz:
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Wyselekcjonowane informacje na Twój e-mail
  • Materiały dla personelu
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Zuzanna  Świerc

Autor: Zuzanna Świerc

ekonomista, księgowy, trener zarządzania finansami w podmiotach leczniczych
Potrzebujesz konsultacji z ekspertem?

Pytanie prześlij do Redaktora serwisu, który skieruje je do odpowiedniego eksperta.

Mariusz Jendra

Redaktor merytoryczny