Reklamacja teleporady – kiedy pacjent może to zrobić

Marta Bogusiak

Autor: Marta Bogusiak

Dodano: 21 maja 2022

W okresie pandemii teleporady stały się najczęstszą formą kontaktu lekarza podstawowej opieki zdrowotnej z pacjentem. Mimo ograniczenia teleporad (nie są udzielane dzieciom i seniorom) nadal są praktykowane i może zdarzyć się sytuacja, w której pacjent będzie chciał zareklamować teleporadę. Czy podmiot leczniczy musi mieć regulamin reklamacyjny? Jak wygląda reklamacja teleporady?

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do subskrybentów newslettera "E-zdrowie w praktyce"


Sprawdź ofertę
Zyskujesz:
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Wyselekcjonowane informacje na Twój e-mail
  • Materiały dla personelu
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marta Bogusiak

Autor: Marta Bogusiak

radca prawny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi, Parter w Kancelarii Bogusiak Uzdrowska Kowalczyk Radcowie Prawni Sp. p. Specjalizuje się w obsłudze prawnej podmiotów z sektora ochrony zdrowia. Ma wszechstronną wiedzę i bogate, wieloletnie doświadczenie w zakresie prawa medycznego, w tym w zakresie kontraktowania świadczeń i współpracy z NFZ, dokumentacji medycznej i praw pacjenta. Jest autorem i współautorem licznych publikacji oraz szkoleń kierowanych do placówek medycznych.
Potrzebujesz konsultacji z ekspertem?

Pytanie prześlij do Redaktora serwisu, który skieruje je do odpowiedniego eksperta.

Mariusz Jendra

Redaktor merytoryczny