7 błędów w udzielaniu teleporad – jak ich unikać

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 6 lipca 2022

Teleporady stały się codziennością w dobie pandemii. Mimo że są powszechnie stosowaną metodą kontaktu pacjenta z lekarzem, nie zawsze okazują się prostym rozwiązaniem, zwłaszcza pod względem wymogów prawnych, które muszą spełnić przychodnie. Dowiedz się, jakie są najczęściej popełniane błędy w udzielaniu teleporad.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do subskrybentów newslettera "E-zdrowie w praktyce"


Sprawdź ofertę
Zyskujesz:
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Wyselekcjonowane informacje na Twój e-mail
  • Materiały dla personelu
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.
Potrzebujesz konsultacji z ekspertem?

Pytanie prześlij do Redaktora serwisu, który skieruje je do odpowiedniego eksperta.

Mariusz Jendra

Redaktor merytoryczny