Według naukowców z Penn State użytkownicy mediów społecznościowych mogą ufać sztucznej inteligencji (AI) tak samo, jak redaktorom ludzkim, jeśli chodzi o zgłaszanie mowy nienawiści i szkodliwych treści.
Pozostało jeszcze 77% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Dołącz do subskrybentów newslettera "E-zdrowie w praktyce"
Sprawdź ofertę
Zyskujesz:
- Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
- Wyselekcjonowane informacje na Twój e-mail
- Materiały dla personelu
Autor: Anna Gawrońska
dr n. ekon., specjalność logistyka. Autorka licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu: cyfryzacji usług w ochronie zdrowia, zastosowania technik automatycznej identyfikacji i standardów interoperacyjności w obszarze ochrony zdrowia, zarządzania w ochronie zdrowia, automatyzacji i racjonalizacji wewnątrzszpitalnych procesów logistycznych.
Członek Rady ds. Interoperacyjności przy CeZ oraz członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia HL7