Użytkownicy ufają sztucznej inteligencji tak samo, jak ludziom

Anna Gawrońska

Autor: Anna Gawrońska

Dodano: 24 września 2022

Według naukowców z Penn State użytkownicy mediów społecznościowych mogą ufać sztucznej inteligencji (AI) tak samo, jak redaktorom ludzkim, jeśli chodzi o zgłaszanie mowy nienawiści i szkodliwych treści.

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do subskrybentów newslettera "E-zdrowie w praktyce"


Sprawdź ofertę
Zyskujesz:
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Wyselekcjonowane informacje na Twój e-mail
  • Materiały dla personelu
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Anna Gawrońska

Autor: Anna Gawrońska

dr n. ekon., specjalność logistyka. Autorka licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu: cyfryzacji usług w ochronie zdrowia, zastosowania technik automatycznej identyfikacji i standardów interoperacyjności w obszarze ochrony zdrowia, zarządzania w ochronie zdrowia, automatyzacji i racjonalizacji wewnątrzszpitalnych procesów logistycznych. Członek Rady ds. Interoperacyjności przy CeZ oraz członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia HL7
Słowa kluczowe:
sztuczna inteligencja
Potrzebujesz konsultacji z ekspertem?

Pytanie prześlij do Redaktora serwisu, który skieruje je do odpowiedniego eksperta.

Mariusz Jendra

Redaktor merytoryczny