Procedura zarządzania skargami i wnioskami pacjentów

W placówce medycznej warto opracować procedurę zarządzania skargami i wnioskami pacjentów. Mimo że taki obowiązek nie wynika z przepisów, taki dokument ujęty np. w regulaminie bądź zarządzeniu kierownika uprości komunikację z pacjentem i pozwoli załagodzić konflikt bezpośrednio w podmiocie. Pomoże też zminimalizować ryzyko skierowania skargi przez pacjenta bezpośrednio do NFZ. Zapoznaj się z przygotowaną procedurą.

Dołącz do subskrybentów newslettera "E-zdrowie w praktyce"


Sprawdź ofertę
Zyskujesz:
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Wyselekcjonowane informacje na Twój e-mail
  • Materiały dla personelu
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
skargi i wnioski
Potrzebujesz konsultacji z ekspertem?

Pytanie prześlij do Redaktora serwisu, który skieruje je do odpowiedniego eksperta.

Mariusz Jendra

Redaktor merytoryczny