Telemedycyna jest tym, co sprawia, że cyfrowe usługi publiczne w Polsce zyskuje na popularności. Zarówno dla usługodawców, jak i pacjentów, praktyczne zastosowanie tego systemu wskazuje na olbrzymi potencjał. Jakie są główne aspekty organizacyjne telemedycyny? Sprawdź!
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Dołącz do subskrybentów newslettera "E-zdrowie w praktyce"
Sprawdź ofertę
Zyskujesz:
- Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
- Wyselekcjonowane informacje na Twój e-mail
- Materiały dla personelu
Autor: Anna Gawrońska
dr n. ekon., specjalność logistyka. Autorka licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu: cyfryzacji usług w ochronie zdrowia, zastosowania technik automatycznej identyfikacji i standardów interoperacyjności w obszarze ochrony zdrowia, zarządzania w ochronie zdrowia, automatyzacji i racjonalizacji wewnątrzszpitalnych procesów logistycznych.
Członek Rady ds. Interoperacyjności przy CeZ oraz członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia HL7