Okiem eksperta: sztuczna inteligencja w osłuchiwaniu. Czy jest na nią miejsce w POZ i AOS?

Sławomir Kmak

Autor: Sławomir Kmak

Dodano: 15 kwietnia 2022

Od początku pandemii wirusa SARS- Cov-2 w roku 2020 do chwili obecnej system opieki zdrowotnej funkcjonował w warunkach szczególnie trudnych w kontekście świadczenia usług zdrowotnych, zarówno dla pacjentów zakażonych, jak i tych zmagających się z chorobami podstawowymi, na różnych poziomach interakcji z systemem opieki zdrowotnej. Czy sztuczna inteligencja jest szansą na przezwyciężenie określonych trudności?

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do subskrybentów newslettera "E-zdrowie w praktyce"


Sprawdź ofertę
Zyskujesz:
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Wyselekcjonowane informacje na Twój e-mail
  • Materiały dla personelu
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Sławomir Kmak

Autor: Sławomir Kmak

Sławomir Kmak dyrektor ds. Rynku Ochrony Zdrowia w innowacyjnej polskiej spółce technologicznej StethoMe, która stworzyła pierwsze na świecie algorytmy wykrywające nieprawidłowe zjawiska osłuchowe w układzie oddechowym oraz elektroniczny stetoskop do użytku domowego. Specjalista w dziedzinie zdrowia publicznego i manager ochrony zdrowia, ekspert w obszarze telemedycyny i e-zdrowia. Absolwent studiów MBA w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia
Słowa kluczowe:
sztuczna inteligencja
Potrzebujesz konsultacji z ekspertem?

Pytanie prześlij do Redaktora serwisu, który skieruje je do odpowiedniego eksperta.

Mariusz Jendra

Redaktor merytoryczny