Monitorowanie błędów i zdarzeń niepożądanych jako mechanizm zwiększający bezpieczeństwo świadczeń medycznych

Celem funkcjonowania każdej placówki medycznej jest świadczenie usług medycznych w sposób bezpieczny dla pacjenta. Niestety błędy i zdarzenia niepożądane mogą mieć miejsce nawet w najlepiej zarządzanych podmiotach. Jak monitorować te błędy i zdarzenia? Jak je analizować, aby wyeliminować je w przyszłości? Zapoznaj się z prezentacją i dowiedz się więcej.

Dołącz do subskrybentów newslettera "E-zdrowie w praktyce"


Sprawdź ofertę
Zyskujesz:
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Wyselekcjonowane informacje na Twój e-mail
  • Materiały dla personelu
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
świadczenia medyczne
Potrzebujesz konsultacji z ekspertem?

Pytanie prześlij do Redaktora serwisu, który skieruje je do odpowiedniego eksperta.

Mariusz Jendra

Redaktor merytoryczny