Zgłoszenie roszczenia przez pacjenta w przypadku błędu medycznego

Jak kształtuje się odpowiedzialność lekarza i placówki medycznej za wystąpienie błędu medycznego w leczeniu pacjenta? Na co zwrócić uwagę przy konstruowaniu umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych z lekarzem? Jakie są dobre praktyki w zakresie reagowania na roszczenia zgłaszane przez pacjentów? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w przygotowanym nagraniu.

Dołącz do subskrybentów newslettera "E-zdrowie w praktyce"


Sprawdź ofertę
Zyskujesz:
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Wyselekcjonowane informacje na Twój e-mail
  • Materiały dla personelu
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
błądbłąd medyczny
Potrzebujesz konsultacji z ekspertem?

Pytanie prześlij do Redaktora serwisu, który skieruje je do odpowiedniego eksperta.

Mariusz Jendra

Redaktor merytoryczny